دانلود پاورپوینت استراتژی بازاریابی مشتری مدار (فصل هفتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
عنوان: دانلود پاورپوینت استراتژی بازاریابی مشتری مدار (فصل هفتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)
دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلاید: 27 اسلاید
كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل هفتم این كتاب با عنوان " استراتژی بازایابی مشتری مدار " در 27 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:
مقدمه
تقسیم بندی بازار
تقسیم بندی بازارهای مصرفی
تقسیم بندی جغرافیایی
تقسیم بندی جمعیت شناختی
تقسیم بندی روانشناختی
تقسیم بندی رفتاری
متغیرهای تقسیم بندی رفتاری
تقسیم بندی بر اساس چند مبنا
تقسیم بندی بازارهای تجاری
تقسیم بندی بازاریابی بین المللی
الزامات تقسیم بندی مؤثر
بازاریابی هدفمند
ارزیابی قسمت های بازار
انتخاب قسمتهای بازار هدف
استراتژی های بازاریابی هدفمند
بازاریابی غیر متمایز
بازاریابی متمایز
بازاریابی متمرکز
بازاریابی خرد
انتخاب استراتژی بازاریابی هدفمند

دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 8755 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: powerpoint

تعداد صفحات: 27

حجم فایل:393 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252
  • راهنمای استفاده:
    عنوان: دانلود پاورپوینت استراتژی بازاریابی مشتری مدار (فصل هفتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)
    دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
    فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
    تعداد اسلاید: 27 اسلاید
    كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل هفتم این كتاب با عنوان " استراتژی بازایابی مشتری مدار " در 27 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:
    مقدمه
    تقسیم بندی بازار
    تقسیم بندی بازارهای مصرفی
    تقسیم بندی جغرافیایی
    تقسیم بندی جمعیت شناختی
    تقسیم بندی روانشناختی
    تقسیم بندی رفتاری
    متغیرهای تقسیم بندی رفتاری
    تقسیم بندی بر اساس چند مبنا
    تقسیم بندی بازارهای تجاری
    تقسیم بندی بازاریابی بین المللی
    الزامات تقسیم بندی مؤثر
    بازاریابی هدفمند
    ارزیابی قسمت های بازار
    انتخاب قسمتهای بازار هدف
    استراتژی های بازاریابی هدفمند
    بازاریابی غیر متمایز
    بازاریابی متمایز
    بازاریابی متمرکز
    بازاریابی خرد
    انتخاب استراتژی بازاریابی هدفمند



  • محتوای فایل دانلودی:
    عنوان: دانلود پاورپوینت استراتژی بازاریابی مشتری مدار (فصل هفتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)
    دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
    فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
    تعداد اسلاید: 27 اسلاید
    كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل هفتم این كتاب با عنوان " استراتژی بازایابی مشتری مدار " در 27 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:
    مقدمه
    تقسیم بندی بازار
    تقسیم بندی بازارهای مصرفی
    تقسیم بندی جغرافیایی
    تقسیم بندی جمعیت شناختی
    تقسیم بندی روانشناختی
    تقسیم بندی رفتاری
    متغیرهای تقسیم بندی رفتاری
    تقسیم بندی بر اساس چند مبنا
    تقسیم بندی بازارهای تجاری
    تقسیم بندی بازاریابی بین المللی
    الزامات تقسیم بندی مؤثر
    بازاریابی هدفمند
    ارزیابی قسمت های بازار
    انتخاب قسمتهای بازار هدف
    استراتژی های بازاریابی هدفمند
    بازاریابی غیر متمایز
    بازاریابی متمایز
    بازاریابی متمرکز
    بازاریابی خرد
    انتخاب استراتژی بازاریابی هدفمند